loading...
زاطی گرافیکـ
هادی بازدید : 496 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (3)

سلام مي کنم به همتون .... من از اموز در سرویس سایت ساز رزبلاگ فعالیت خودمو ادامه میدم... قبلا در پارسی بلاگ عضئوبودم که زیاد از این سرویس راضی نبودم و به خاطر همین اومدو اینجا.... امیدوارم اینجا هم بتونم دوستان خوبی پیدا کنم.... این پست رو قبلا در وبلاگ قبلیم هم پست کرده بودم که اینجا هم میذارمشون .... 8تا پوستر 1200*1600 ....:

آنا نعمتي احسان عليخاني سيروان خسروي گوگوش 

Jennifer روشنک عجميان ترانه عليدوستي Inna

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام احمدی در تاریخ 1348/10/11 و 19:25 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست گرامی
درخواستی داشتم اگه امکانش باشه و لطف کنید ممنون میشم
عکسهای با کبفیت بالا HD باشه بهتر
از خواننده ترک "جیزان گونل" و "سلنا گومز" میخواستم

امیدوارم بتونم جبران کنم
ممنون میشم از طریق ایمیل یا پیام در سایتم خبر دهید

این نظر توسط melisa در تاریخ 1348/10/11 و 17:08 دقیقه ارسال شده است

salam bia behet sar zadam

این نظر توسط mahdi در تاریخ 1348/10/11 و 16:31 دقیقه ارسال شده است

شما با موفقیت لینک شدید.لطفا ما را با عنوان فـــــــرد اس ام اس | مرجع اس ام اس ایران لینک کنید. با تشکر شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    پوسترها چه اندازه هایی باشن بهتره؟
    به نظر شما طراحی های من چطورن؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 1,589
  • بازدید کلی : 31,353
  • کدهای اختصاصی
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس