loading...
زاطی گرافیکـ
هادی بازدید : 374 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (4)

ســـــلام

اين هم از يك عمر مستي كردنم,

ســــالها شـــبنم پرستي كـردنم,

اي دلم زهر جدايــــــــي رابخــــور,

چوب عمري با وفـــــــــايي رابخـور,

اي دلم ديدي كه ماتت كردو رفـت,

خنده اي بر خاطــراتت كرد و رفـت،

من كه گفتم اين بهار افسردني ست،

من كه گفتم اين پرستو رفتني ست،

آه عجـــــــب كاري بدستــم داددل,

هم شكستو هم شكستـــم داددل

 

امروز با 4تا پوستر اومدو از " شادمهر عقيلي " و " آناهيتا نعمتي " و " بهـرام رادان " و " گلاره عباسي " که اميدوارم خوشتون بياد و باز هم با نظراتتون به من اشتياق بديد.


شادمهر آناهيتا نعمتي بـهرام رادان گلاره عباسي

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط vahid در تاریخ 1348/10/11 و 23:49 دقیقه ارسال شده است

درود
وبسایت زیبایی دارید.

اگه تمایل داری که وبسایتت افراد بیشتری ببینند یه سر به سایت من بزن اگه خوشت اومد شما هم منو به نام .::بهترین گروه اینترنتی::. لینک کنید و بعد هر روز یک لینک مطلب برای من ارسال کنید تا افراد بیشتری از طریق سایت من مطالب شما رو ببینند.

لازم نیست کد لینک باکس داخل وبسایتت قرار بدی.
ثبت لینک من کافیه .
در ضمن اگه خواستی لینک ارسال کنی لینک صفحه اصلیتو ارسال نکن شما هر روز میتونید یک لینک مطلب ارسال کنید.

شما یکبار لینک منو ثبت میکنید و لی من هر روز یک لینک از شما ثبت میکنم.
طریقه ی ارسال لینک شما نیز در این لینک توضیح داده شده است
http://webgardi98.mihanblog.com/extrapage/amozesh11

موفق باشید

این نظر توسط Ali در تاریخ 1348/10/11 و 0:48 دقیقه ارسال شده است

ممنون
سيستم رو هم درست كردم ممنون كه گفتي

این نظر توسط Ali در تاریخ 1348/10/11 و 20:36 دقیقه ارسال شده است

سلام دادش لينك منو بكن red-army.irشکلک

این نظر توسط Ali در تاریخ 1348/10/11 و 2:27 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش والا منم اعصابم خورده ولي چيكار ميشه كرد؟
ايشالا بهتر ميشيم...
راستي براي تبادل لينك اينجا لينكتو اتوماتيك ثبت كن:
http://link-red-army.tk


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    پوسترها چه اندازه هایی باشن بهتره؟
    به نظر شما طراحی های من چطورن؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 1,584
  • بازدید کلی : 31,348
  • کدهای اختصاصی
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس