loading...
زاطی گرافیکـ
هادی بازدید : 722 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (5)

تو به من میخندی

و نمی دانستی من به چه دلهره از باغچه همسایه

سیبـ را دزدیدم

باغبان از پی من تند دوید

سیبـ را دست تو دید

غضب آلود به من کرد نگاه

سیبـ دندان زده از دست تو افتاد به خاک

و تو رفتی و هنوز

سالهاست که در گوش من آرام ارام

خش خش گام تو تکرار کنان

می دهد آزارم

و من اندیشه کنان غرق این پندارم

که چرا خانه کوچک ما سیبـ نداشت

فروغ فرخزاد

سلام به همه دوستای خوبم امروز با 5 تا پوستر جدید اومدم که امیدوارم خوستون بیاد.. راستی ... راستی ... راستی توو نظر سنجی سایت هم شرکت کنید حتما

مرسی

نظر یادتون نره

 

پوسترها همگی در اندازه 1200*1600 هستن برای دیدنشون روشون کلیک کنید تا باز بشن

 

shiva Ebrahimi Azadeh samadi Golshifteh Mahnaz Afshar Merila zarei

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahdi در تاریخ 1348/10/11 و 22:33 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا هادی من هر چند یک بار به وب شما سر می زنم وب خوبی دارین فقط یه پیشنهاد تعداد مطالب شما کمه سعی کنین هر روز ، به روز با شین
تشکر
پاسخ : سلااام آقا مهدی ... حرف شما کاملا درست و منطقیه ولی کار و گرافتاری نمیذاره دیگه

این نظر توسط top700 در تاریخ 1348/10/11 و 23:27 دقیقه ارسال شده است

گاهي شانس فقط يک بار به آدم رو مياره پس بايد قدرش رو دونست بهترين فرصت زندگي شما براي ثروتمند شدن مجموعه اي بي نظير براي اولين بار در ايران براي کساني که مي خواهند بهتر زندگي کنند و از کمترين وقت و هزينه بيشترين سود را ببرند.براي آگاهي از جزييات بيشتر به لينک زير مراجعه کنيد.
http://www.top700.com

این نظر توسط parsxp در تاریخ 1348/10/11 و 23:26 دقیقه ارسال شده است

با سلام و عرض ادب

با به کارگیری جدیدترین فناوری های وبلاگ نویسی سعی کردیم که بهترین امکانات و شرایط ممکن را برای وبلاگ نویسان عزیز فراهم کنیم .

از شما نویسنده عزیز درخواست می کنیم که به ما افتخار دهید و از این سرویس بازدید و در صورت رضایت از ان استفاده و یا حداقل با امکانات ان اشنا شوید امکاناتی که در نوع خود بی نظیرند مثل فروشگاه ساز بیشرفته به همراه قالب فروشگاهی بیشرفته و ایستگاه و نیاز روز بیشرفته با قالبهای مشابه ایستگاه و خدماتی دیگر که همه رایگان می باشد خوشحال میشویم میزبان شما باشیم

این نظر توسط مرضیه در تاریخ 1348/10/11 و 14:18 دقیقه ارسال شده است

فک میکنم باید یه خسته نباشید بهت بگم چون خیلی قشنگن
پاسخ : خیلی ممنون.. خواهش میکنم نظر لطفتونه

این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1348/10/11 و 14:16 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگن، دستت درد نکنه
پاسخ : خواهش میکنم آغ مصطفی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    پوسترها چه اندازه هایی باشن بهتره؟
    به نظر شما طراحی های من چطورن؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 1,586
  • بازدید کلی : 31,350
  • کدهای اختصاصی
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس